16 sierpnia 2013

Pink and Blue Manicure

We wstępnej części posta chciałam Was wszystkich przeprosić za długą nieobecność. Wcześniej trwała walka o dobre stopnie na koniec roku, a ostatnio była tak świetna pogoda, że grzechem było siedzenie w domu. Postaram się jednak nadrobić zaległości i dziś chcę zaprezentować niebiesko-różowy manicure, który mimo wielu niedoskonałości podoba mi się i dobrze się w nim czuję. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu :)

I co sądzicie o tym wzorze?
Przy okazji chciałam Was zaprosić na mój instagram: #callmeblonde18 :)


Pozdrawiam, Kasia :*

3 komentarze:

  1. Jej, jakie śliczne *.* robisz takie w jakimś salonie czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee ładne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wzorki nie podobają mi się, bo to symbole illuminatów. (Sprawdź w necie i nie tylko). Te same symbole są dosłownie wszechobecne w showbiznesie (teledyski, tatuaże gwiazd, gesty, ich loga itd.) Dlatego akurat ten wzór źle mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)
Miło jeśli Ci się spodobał i zaobserwujesz a ja z całą pewnością zrobię to samo i odwiedzę Twój blog.
Pozdrawiam :*