5 stycznia 2013

Nowość Golden Rose



Już jakiś czas temu wyszła nowa kolekcja lakierów Golden Rose "Jolly Jewels".
Przyznam że będąc w sklepie GR miałam spory dylemat nad tym jaki lakier wybrać, każdy jest wyjątkowy i piękny. W końcu wybrałam nr 115, i jestem z niego zadowolona.
Czytając recenzje bardzo często napotykałam się na minus, że bardzo szybko odpryskuje ja osobiście mam już tydzień i jak widać na zdjęciu jeszcze nie po odpryskał.  Jego cena 12,90- uważam że wart swojej ceny :) 

Na zdjęciu jest jeszcze lakier który już dawno zakupiłam i jest to jeden z moich najbardziej ulubionych-Bell 512, w odcieniu delikatnej pastelowej mięty jest bardzo wytrzymały oraz wspaniale kryje.



GoldenRose nr 115 oraz Bell Glam Wear nr512



Golden Rose Jolly Jewels
Bell Glam Wear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)
Miło jeśli Ci się spodobał i zaobserwujesz a ja z całą pewnością zrobię to samo i odwiedzę Twój blog.
Pozdrawiam :*