5 stycznia 2013

Astor

Jako, że moim stałym kosmetykiem bez którego się nie ruszam z domu jest tusz, to chciałam polecić jeden z najlepszych których udało mi się użytkować za niewygórowaną cenę.
Jest to Astor- Play it Big, sprawia, że rzęsy stają się pogrubione i wydłużone, pozwoliłam poczytać sobie opinie innych użytkowników to dużo osób narzeka na ten tusz, ja wręcz przeciwnie miałam okazje próbować tuszów wielu marek i ten zdecydowanie najbardziej mi odpowiada, najlepiej nałożyć dwie warstwy, minusem są włókna osiadające się na szczoteczce, początkowo myślałam że to rzęski które  powypadały, cena to ok 28zł. Najlepiej poczekać na promocje ;) ja kupiłam go na dużej promocji bo za 20 zł w Rossmannie ;) 

Astor Play it Big

Na moich krótkich i zniszczonych rzęsach uważam że spełnia swoją rolę ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)
Miło jeśli Ci się spodobał i zaobserwujesz a ja z całą pewnością zrobię to samo i odwiedzę Twój blog.
Pozdrawiam :*