27 maja 2013

Odżywczy szampon z Avon'u

 Jakiś czas temu w moje ręce wpadł Odżywczy szampon z olejkiem arganowym z Avon'u. Wcześniej stosowałam odżywkę z tej serii, lecz nie spełniła moich oczekiwań. Jej celem było zabezpieczenie końcówek przed rozdwajaniem, jednak nie widziałam żadnych rezultatów, dlatego sceptycznie podeszłam do szamponu. Jestem ciemną blondynką o cienkich i zniszczonych przez fryzjerkę włosach, dlatego obawiałam się, że przez szampon staną się bardziej "oklapnięte" i będą przetłuszczały się dużo szybciej. Jednak zostałam miło zaskoczona! Zauważyłam, że włosy odżyły i stały się pełne blasku. Po umyciu nie plączą się, czasem tylko rano lekko falują, ale przy tej długości i spaniu na plecach to jest chyba normalne :)
Podsumowując: polecam ten szampon z ręką na sercu, za taką cenę (ja zapłaciłam 15 zł za 700ml) nie znajdziecie lepszego, dobrze myjącego szamponu :)

3 komentarze:

  1. Ogólnie nie przepadam za kosmetykami z avonu, ale może kiedyś się skuszę na ten szampon. Mam bardzo zniszczone, dlugie włosy, ale za nic ich nie zetnę, bo... trochę się boję fryzjerów.

    kraina-psychopatow.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie po ostatnich ścięciach sobie darowałam fryzjera ;p
      Ja nie przepadam ze szamponami z Avon'u, ale ten wyjątkowo mi pasuje :)

      Usuń
  2. podoba mi się ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)
Miło jeśli Ci się spodobał i zaobserwujesz a ja z całą pewnością zrobię to samo i odwiedzę Twój blog.
Pozdrawiam :*