9 lutego 2013

W pełni podziwu...mrrr

Witajcie miśki dziś mam dla was moje wczorajsze dzieło siedziałam do 1 w nocy i malowałam, ale jestem zadowolona z moich efektów myślę, że wam też się spodoba! 







Do wykonania cętek wykorzystałam kupiony pędzelek z bardzo cieniutką końcówką,
Lakiery jakie użyłam:

1.Golden Rose 112
2.Classicis mini 179
3.Selene 160









Plus moje zakupy ostatnie:

Puder matujący Rimmel
Puder idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu, substancji zapachowych, talku ani parabenów.
Cena: 20zł / 9g














Lakiery
1.Eveline maksymalny wzrost paznokci
2.Classicis mini 179
3.Selene 160






14 komentarzy:

  1. Wow!piekne po prostu boskie panterki,cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne , dokładnie wykonane mani;) Tym pudrem mnie zaciekawiłaś , fajnie jakbyś dodała recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ;)
      a recenzja niebawem sie pojawi ;)

      Usuń
  3. nawet fajne pazuurki :3
    zapraszam(obserwuję liczę na rewanż)
    http://live-while-we-arre-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny wzorek - brawo dla Ciebie za to ze Ci sie chcialo i dobra prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem! rewelacyjne pazurki :) próbowałam kiedyś też zrobić sobie panterkę, ale nie dałam rady :P

    +obserwuję, www.psychodelax3.blogspot.com, zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest genialny.:D
    Podoba mi się, obserwuję.:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)
Miło jeśli Ci się spodobał i zaobserwujesz a ja z całą pewnością zrobię to samo i odwiedzę Twój blog.
Pozdrawiam :*