20 stycznia 2013

Metal Flip

Długi czas byłam przeciwna perłowym lakierom i mieniącym się, ale do dziś!
Wczoraj w Rossmannie ujrzałam lakier Miss Sporty, uznałam że muszę go mieć.
Kameleon trochę,  w dużym świetle ma kolor ciemny złoty, zielonkawy- gdy oddalimy od źródła światła ma poświatę różową. Magiczny.  

                                                               nr2299    7ml/ 8zł



                                                                  



                                                                                                                          






Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)
Miło jeśli Ci się spodobał i zaobserwujesz a ja z całą pewnością zrobię to samo i odwiedzę Twój blog.
Pozdrawiam :*